VECKANS ATT GÖRA

Halloj!
 
Jag har så galet mycket att ta tag i under denna vecka, och när jag har mycket att göra, antecknar jag precis överallt! Fästisar på datorskärmen, skisser i kalendern, egenskickade meddelanden till mig själv på facebook och tillslut här.... Vad skall jag säga? Är man glömsk så är man!
 
* Köpa månadskort till bussen
* Betala studentresa
* Köpa biljett till halloweenfesten och utklädnad
* Gå som modell för indiska/scorett på torsdag med Johanna
* Jobba natt på Sibylla på torsdag
* Gå som modell för indiska/scorett på fredag
* Baka med UF-företaget tills lördag på fredag
* Delta i halloweenfesten på fredag
* Jobba med Nybakat & Klart på lördag - morgon & förmiddag.
* Jobba i baren på Färjestad  på lördag (hur nu det kommer att gå...)
* Delta i halloweenfest numero dos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0