Dålig fredag med dålig energi

Usch... Gillade inte denna dag. Ni vet, dagar då man gömmer sig för folk man känner - för att slippa prata och vara social, irriterar sig på allt och alla och ja, dagar då allting bara känns helt meningslöst. Precis en sådan dag har jag haft idag, och det värsta utav allt är - när man har sådana här dagar utan anledning! Man vet inte varför man känner sig så nedstämd, och det är så sorgligt på något vis.
 
Nåja. Vi sålde bra med Nybakat & Klart idag i alla fall. Jag är ledig från jobb och tänkte gå ut, men bestämde mig istället för att ha en hemmakväll med Jennifer. Vi skall alldeles strax till gymmet och träna, sedan skall vi handla massor utav godis - som det förövrigt är extrapris på idag, ha-ha! Godisfynd missar jag aldrig.. Dessutom är det en perfekt ursäkt till att faktiskt få handla godis då man inte borde, frågan är om det är bra eller dåligt?
 
I vilket som, idag är det bra! Behöver få lite energi och bli glada, vanliga Emma igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0