Dagens mig!

Om det är något jag lärt mig under alla shoppingrundor - är det utan tvekan att vill man ha något, då skall man köpa det på direkten! Oavsett pris! För fasen vad man skulle ångra sig annars! Det var länge sedan jag hittade något och bara kände på direkten: det här skall jag ha! Vilket jag gjorde med denna kappan. Jag totalt älskar den. Jag skulle döda för den. Ok, inte döda, men ni förstår vad jag menar. Min kärlek till denna skapelse är stark!
 
Idag har jag på mig: Kappa/Monaco Club, Skor/Zara, Kostymbyxor/Stockholm, Blus/Haust
Japp ni ser ju hur jag ser ut. Inte värst fin på dessa spegelbilder. MEN, hur underbart sitter inte kappan på mig? Helt ärligt måste jag nog säga att jag ser lite elegant ut trotsallt, dessutom lyckas jag gömma undan klackarna på skorna - vilket gör att mina ben ser både längre & smalare ut. Lycka är!! ;-)
 
 
Nu skall jag handla och fixa med företaget! Fika med Julia och ikväll jobba natt. Ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan inte du visa i ett inlägg hur du sminkar dig?? Och lite tips på vad man kan vara till halloween?? Du är jätte fin och gillar din blogg skarpt!:) Kram

Svar: Hej rara du! Tack så mycket, vilka snälla ord!! Självklart kan jag det, förövrigt är du nog den första som frågar MIG om hur jag sminkar mig. Det är inte min starka sida, kan jag säga, ha-ha! En komplimang som inte sker ofta! Skall ta tag i det under helgen. Ha det så himla fint så länge! Kram!! :-)
emma TORSTENSSON

2013-10-17 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0