NYBAKAT & KLART UF

God kväll & natt härliga vänner! Kom precis hem ifrån stan. Har varit en hektisk - men rolig dag, idag! Skall inte klaga! Tänkte tillägna detta inlägg till mitt och några kära vänners UF-företag, som vi driver i år tillsammans!
 
Vi bakar egna bullar med absolut största möjliga kärlek & omsorg som ni kan tänka er! Då ni som läst min blogg - säkert även läst om mitt självförtroende gällande bullbak och dess talang, kan nog förstå hur magnifika dessa är. Jag är en ärlig människa och hittar aldrig på, dessa bullar är helt fantastiska på alla sätt och vis och ni som inte tester våra bullar kommer garanterat att missa en utav de godaste bullarna ni någonsin smakat. Eller några utav de godaste bullarna.. När ni smakat dessa bullar kommer ni inte att få nog, så det blir nog några flera!
 
Bullarna rekommenderas förstås inte till ett hälsofreak - då de även kan vara bland de onyttigaste ni finner på marknaden, fulla av smak - här har det inte snålats på ingredienserna vill jag lova! Kortfattat, stora, goa (som den värmlänning man är) och fulla av kärlek. Tro mig! Ni kommer att älska våra bullar!
 
Vi säljer enstaka bulle & saft för ynka 10 kronor! Imorgon befinner vi oss på Sundstagymnasiet och säljer ifrån klockan 10:00 på morgonen - tills det tar slut! Kan gå fort! ;)
 
MEN. Vi kommer även att erbjuda prenumerationer, då vi kommer att leverera bullar (vanilj eller kanel) rakt till er dörr varje söndag! Service är viktigt för oss. Dessa prenumerationer kommer att kosta 100 kronor totalt per månad. Då får ni även 4 påsar bullar (5 stora i varje) och de är alltid nybakta och färska!
 
PS. Gilla oss på facebook - Nybakat & Klart UF, för senaste info & de bästa erbjudanden!
 
Vi syns imorgon och tills dess - får ni ha en superhärlig skönhetssömn! Det skall jag ha!
En bild på mig som suktar efter en ''liten'' bulle... Mums!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0