Tidsfördriv på stan

Gah! Vad hösten är vacker! Efter entreprenören åkte jag och Johanna till stan för en liten återställare, a la fika - förstås. Som jag sagt tidigare, är det kallt skall det vara mysigt! Och den juligaste/mysigaste drycken är absolut en chai-latte, som jag fått en liten dille på.
 
Nu sitter vi på filosofin och skall snart sluta. Har mycket att göra idag, skall träna med några vänner efter skolan, plugga på ett prov i svenska vi har imorgon och kika på favvoprogrammet, hollywoodfruar!
 
Fina Johanna! Älskar när man får hela caféet för sig själv! Vilket inte sker alltför ofta på Mitt i City, dock är det värt att gå dit ändå - när det gäller kaffedrinkar är det ytterst viktigt för mig att de görs utmärkt, ha-ha.
Så härligt ute!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0