Mys-söndag!

Hej och hå! Jobbade natt igår och eftersom mamma inte hann skjutsa hem mig innan hon började jobba - fick jag nöja mig med den ack så underskattade sovplatsen, bilen! Skämt åsido. Att somna i en bil med kladdigt smink efter ett svettigt arbetspass och tighta kostymbyxor är verkligen ingen hit... Men vad gör man inte för att jobba?!
 
När jag vaknade upp imorse (inte alltför fräsch) åkte jag & mamma och handlade godis, ok, främst jag som tvingade mamma att köra till godisbutiken.. Ville ju ha belöning för min tappra övernattning, ha-ha!
 
Annars idag har jag bara legat i sängen. Varit riktigt slapp idag! Pratat lite med Felicia och stämt av lite helger & kommande planer. Nu skall jag baka bullar med farmor, för det skall jag säga er, det är jag alldeles briljant på! Och mysa hela dagen lång (och lite plugg). Den officiella söndagen, helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0