EN BRILJANT KVÄLL, GRATTIS REBECKA!

God kväll! Gud vilken underbar kväll vi har haft hos Rebecka. Bara massor utav härligt tal, skratt och mysande. Sådana här kvällar går det inte att få för mycket utav! Och med tanke på att det är födelsedagsmiddagar ganska ofta, men absolut inte för ofta - kom jag på idén att börja fira varandra i halvåret. Alltså 18 år, 18,5 år, 19 år, 19,5.. & så vidare! How sounds? Hehe..
 
Bortsett ifrån det har dagen varit lugn. Min arbetsväninna kunde inte jobba imorgon, så vi bestämde att byta pass (skulle egentligen ha jobbat idag)! Men fick passet imorgon istället, vilket var perfekt, då jag för EN gångs skull - hann att stanna och avnjuta middagen & sällskapet, läääänge.
 
All kärlek till er mina vänner! ♥
 
 
Finaste födelsedagsbarnet! What a ladie!!!
Ha-ha-ha-ha... Ammie var lite taggad innan festen.
Och tillsist, en bild lånad från Ammes instagram! Så fina vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0