Uppe med tuppen!

Det här var nog det skönaste på länge. Har precis sovit 11 h! Nog om att mitt egna lilla måtto menar ''sova kan man göra i ett annat liv'' - men det är bara när det gäller roliga saker! Skulle plugga igår men jag orkade verkligen inte. Till och med på muséet med klassen höll jag på att somna. Jag tog nog rätt beslut att lägga mig klockan 19 och vakna 06 ändå, jag har helt glömt bort hur det är att känna såhär!
 
Kan inte släppa hur skönt det är att vakna helt utvilad! Visserligen blir jag pigg med kaffe, nu är jag dock pigg ända ifrån ryggmärgen och ut. Har precis gjort iordning varm choklad så skall sätta mig och plugga färdigt redovisningen innan skolan. AH vad skönt att vara utvilad!!! Idag vankas träning!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Finast :*

2013-10-09 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0