Såhär pluggar jag.....

Vem har sagt att det är tråkigt att plugga?? Ok, det har jag gjort..(den enda som skulle säga att det vore KUL är Filippa...) Synd att det blev lite dubbelmoral från min sida. Förutom det, så kan man faktiskt förena nytta med nöje! Jag menar här sitter jag med fotbad, fotmassage, ansiktsmask och pepsi max i ett vinglas (för känslans skull, he-he), och njuter för fulla muggar. MED en dator och med en precis klargjord uppgift! Att belöna sig med saker, helt under tiden av det tråkiga, underlättar alltid!
 
Nåja, nu tänkte jag lägga mig och somna till en film. Imorgon vankas en lång skoldag och även nattjobb! Samma på fredag. Men jag klagar inte, det är trist att vara o-bokad för saker & ting. Människan behöver vara sysselsatt för att känna stimulans här i livet.
 
God natt.
Ursäkta bh:n i kanten. Jag har en tendens att vara både ivrig utav mig samtidigt som jag är stökig... No good combo people
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0