Hemma från en fanatisk shoppingweekend

Hallå kära darlings! Kom hem igår efter en perfekt helg i vår fina huvudstad. Vi samåkte med några vänner och sedan dess har jag och Filippa träffat Filip, vart ute och ätit gott, festat, ätit, shoppat i mängder och sprungit som attan för att få de älskade plaggen, i sista minuten. Shopping är både min bästa träning & passion här i livet! Vill man något, ja då kämpar man för det, t.ex. som en underbar kappa jag hittade, jag vägrade att åka ifrån den och tvingade med mig Filippa för att inhandla den 25 min innan t-banan gick, med ALL packning.
 
Ha-ha måste berätta en rolig sak!! Det hände förstås massor utav lustigheter, som vanligt med mig & Flippa.. Lite långt att berätta allt dock, så vi får nöja oss med det lilla! Som när jag tycker så synd om mig själv & all vikt jag får bära på, går i världens segaste tempo samtidigt som Filippa är en lite snabbare individ än mig, ja självklart kommer hon på t-banan och precis när jag skall gå på (i mitt drygaste ESSE) ja då rullar den förstås iväg, och ensam där står jag kvar. Ha-ha! Och alla gånger vi åkte FÖRBI T-centralen då vi pratade bort oss med människor i t-banan, bland annat några äldre damer som vi ansåg mycket intressanta att prata med, om klubbar & fester, he-he! Si sådär 60 år i åldersskillnad, men vad gör det? Ålder är trots allt bara en siffra, och det märktes med så hippa damer med känsla för utelivet! Eller återigen när jag klagade på ALL vikt (skojar inte, det var fruktansvärt tungt), så råkade förstås några asiater höra mina klagomål & hjälper mig med ALL packning ner, då blev jag otroligt nöjd, ha-ha.
 
Som ni nog förstår kunde jag inte ha haft en bättre helg med världens bästa Filippa och förstås hennes bästa pojkvän, Filip, vid sidan utav ibland!! Tack för helgen bästa ♥♥♥♥
Kärlek <3
Filippa frågade servitrisen som skulle duka av vårt bord - om han ville ha hjälp med det! Pratar vi om världens mest givmilda människa?? Hahah!!
Jag bär på shoppinglycka!
Filip & jag! Kaffe behövdes efter alla kalorier som vi bränt.....
Ha-ha, jag & Filippa träffade på en yoga-guru mitt på natten. Skulle självklart testa på denna ''farliga'' teknik.
 
Det här var lite bilder från instagram! Visar mer & shopping sedan. Ha det toppen så länge! Puss & Kram!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0