Föreläsning med Petter!

Vilken man! Vilken herre! Vilken grabb! Högsta poäng går utan tvekan till Petter som var på Sundsta och föreläste idag. Faktum är att jag egentligen inte skulle få gå på hans föreläsning, då själva Sundsta inte var inbokade på honom - utan andra skolor som behövde träna skrivteknik (komiskt nog) ha-ha. Nåja, jag smet in och missade en lektion.. MEN, det gjorde jag så himla rätt i. Jag visste att denna föreläsning skulle bli helt magnifik. Nog kan man lista ut att en välkänd hiphoppare kan tala för sig, för det kunde han verkligen. Minst sagt grym på att snacka, på sitt alldeles egna vis.
 
I ärlighetens namn är jag lite småtrött på gamla gubbar och tanter som skall prata om något de inte ens upplevt (snackar förstås fördomar!) & prata på ett sätt som att de inte har någon alls gnista för ämnet, hur äkta blir det då?! Nja, inte speciellt. Petter kom med personlighet & känsla från början till slut. Beundransvärt.
 
Annars då? Har hunnit med tre fikor med alla olika vänner idag. Snacka om effektivitet! Det måste vara det bästa med att fika, bortsett från en suverän cappucino, sällskapet. Efter att jag fikat med Olivia stack jag till Sats för att träna. Träffade som vanligt på många vänner där inne! Alltid lika kul. Stämde även Stockholmstrippen med Filippa till helgen & beslöt oss för att åka dit med Amilia och hennes syster.
 
Nej nu måste jag sätta lite fart! Skall göra färdigt en faktiskt rolig filosofi-inlämning och bildspel. Måste planera säljtillfället med Nybakat & Klart på fredag och även börja fixa lite inför helgen.. Är totalt fullbokad... Som vanligt!
 
Trots mycket om & men fick jag allt en liten bild på min sköna! Världens bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0