IT'S FRIDAY BITCHES

God morgon! Jag har precis vaknat, att ha sovmorgon på fredag är verkligen guldvärt. Speciellt för mig som jobbar natt varje torsdag, annars hade jag aldrig haft möjligheten till det liksom! Skall snart göra mig iordning och sticka till skolan - men först, some breakfast! Det blir 150 gram kvarg blandat med.... Eller, det vil jag nog inte berätta, ni kommer tycka att jag är lite knasig då, ha-ha.
 
Annars då? Efter skolan vankas träning med Sara! Vi tränade boxning med mitzar och handskar igår, och tänkte göra det igen. Det är verkligen grymt kul! Jag brukar aldrig annars kunna köra sluta på mig i gymmet, men igår gick det faktiskt. Direkt efter gymmet skall jag och fira Julia som precis har fyllt 18! Stor väninna numera! Inatt vankas även jobb. Dubbelpass hela helgen för att nämna, och det ser jag fram emot!
 
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0