Dags för skola!

God morgon! Jag är uppe med tuppen och tänkte alldeles strax åka till skolan. Är det bara jag som tycker att det är mysigt att åka i en varm buss på morgonen med högsta musik i hörlurarna? Speciellt när det är ruggigt och kallt ute! Idag tänkte jag bocka av lite trist plugg och sedan träna; spinning och bodycombat.
 
Förövrigt, inte länge kvar till helgen nu! Bara två veckor kvar till min fest och inte ens en månad kvar till jul - finns mycket roligt som väntar. Dessutom är ju julen så himla mysig.
Såhär ser jag ut idag. Kan konstatera efter att ha undvikit plattången sisådär en månad - så är beroendet och vanan helt borta. Och för att inte tala om håret, det har blivit helt fantastiskt på så kort tid. Har egna fina och naturliga lockar nu och håret glänser utan en plattång till hjälp. Nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0