Soffläge efter träning!

Godkväll alla nära, kära och människor därtill! Hur är läget med er? Med mig är det primus-ballerinus. Idag har jag haft en slapp skoldag - vi har så mycket egna arbeten nu för tiden, det känns som att vi nästan aldrig är helklass. Jag är en utav de personerna som sällan befinner mig i skolan då (när vi inte behöver), personligen tycker jag att det är så mycket roligare att plugga på ett café med en smarrig latte därtill. Sedan kanske det inte är så lätt att skriva ett stort och krävande arbete om arbetslösheten i Sverige där, men när det gäller textskrivande - så är det en helt perfekt arbetsplats! Man får så mycket inspiration utav det som finns i allmänheten, skyltfönster, media och alla människor. Det gäller bara att ta till sig det. Släppa murarna och låta fantasin flöda...
 
Bortsett ifrån det har jag varit hemma och lagat mat - det blev wokade grönsaker innan träningen! Av någon anledning kan jag ibland tyckas bli en liten vegetarian. I skolan äter jag alltid vegetariskt och sallad från salladsbuffen, jag tycker att det känns mycket fräschare. Jag skulle aldrig äta korv och det är väldigt sällan jag äter köttfärs. Men bortsett ifrån det, älskar jag förstås kött också! Såsom oxfilé. Mmmm...  Förövrigt gick träningen väldigt bra idag. Jag och Cornelia körde Body-combat tillsammans, och nu väntar jag in Paradise hotel!
 
Hoppas ni haft en bra lill-lördag. Vad ni än haft för er! Puss & kram!
Eftersom man inte kan få varken för mycket av kärlek eller komplimanger, tänker jag nu berömma mig själv! Vet ni en sak som jag definitivt gillar med mitt utseende? Mina nyckelben är synliga, mina ben är starka och har väldigt lätt för att bli tighta. Vad gillar ni med er själva?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0