FETT BRA

Träningen idag var suverän! Helt suverän! Fasen så jag saknat denna träning, boxning. Visserligen så var jag fruktansvärt klen & osmidig efter några slappa år på fik och shoppingrundor..... MEN viljan sitter fortfarande kvar, och det är det jag älskar med boxning, bara man kämpar, kämpar och kämpar så går det grymt! Och även om man inte är i toppform kan man alltid göra sig totalt slut (jag lämnade gymmet med inte en gnutta energi kvar), och enligt mig finns det inte många sporter som man blir lika triggad utav som denna. Jag som nästan alltid är glad, blir så förbannat jäkla aggressiv på träningen!! Ursäkta svordomen, ville bara beskriva med lite tydligare känsla, he-he.
 
Om jag skall vara ärlig så var jag så trött i slutet att jag nästan spydde, tur att inte en sådan olycka inträffade åtminstone! Ha-ha... Och som ni märker blev jag väldigt taggad nu. Men helt ärligt, det var så länge sedan jag körde boxning - och hade helt glömt bort hur mycket jag saknat det. Jag saknar att bli totalt slut! Känna kämparglöden ända in i ryggmärgen! Aggressionerna!! Energin! Glädjen! Så jag ringde Jennifer och vi SKALL börja igen!
 
 
Tja, det var väl det jag ville ha sagt med detta inlägg! Förövrigt har jag för första gången i mitt liv fastnat i en svensk b-såpa: Paradise hotel! Faktum är att de riktigt skickliga på underhållning, filurerna kan minst sagt sin grej (sex, skitsnack, skvaller och komiska kommentarer)! Eftersom de gör min kväll snäppet roligare - så diggar jag dem. Nu skall jag fortsätta kika på serie numero två: Sex and the city! Hörs imorgon & sov gott ni kära!
Jag försöker bli lite bättre med min frukost och lunchvanor. Eftersom jag inte ätit frukost (något enstaka undantag) sedan 4 år sedan tillbaka, även samma med lunch - är det otroligt svårt att börja göra det igen. Även om jag vet att det är himla viktigt, har det blivit en vana att inte göra det (som är otroligt svår att ta sig ur). MEN! Eftersom jag alltid ''dricker'' mycket, kaffe skulle jag aldrig klara mig utan på morgonkvisten, tänkte jag testa med diet-shakes som frukost. Självklart inte lika bra som vanlig frukost, men det lär ju vara bättre än bara kaffe! På så vis lurar jag även min lilla hjärna, med tanke på att båda diet-drycken och kaffe är flytande.
Kvarg tänkte jag börja med ibland på lunchen! Ica-basic var det märket som innehöll lägst kalorier vad jag såg, och det tackar åtminstone inte jag nej till.. Näh, dags att bli tight som satan inför studenten nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En person som tkr din tröja e ful

Din tröja ärr ful :(

Svar: Haha!! DAH Emma?!!?!!.... ;-) Sällan att den är!!!!!!
emma TORSTENSSON

2013-11-27 @ 10:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0