GOT 99 PROBLEMS BUT A BITCH AIN'T ONE

Godkväll raringar! Jag har haft en strålande helg. I fredags hade jag, Felicia och Johanna middag hemma hos Johanna. Vi köpte lite smått och gott till rätter och resultatet blev helt amazing! Har faktiskt inte tänkt på vad gott det är med olika köttsorter.. Är det tapas man kallar det? Vi myste och pratade & sedan stack jag iväg till jobbet!
 
Lördagen till ära vankades det äntligen en träff med min KÄRA Filippa! Kikade runt på stan lite med henne och Ida. Därefter åkte vi hem till Filippas lilla (inte så liten) lya, sminkade oss och tog ett glas vin! Vi hade bokat bord på Alfies men vi klarade förstås inte att passa tiden ändå, ha-ha.. Sådana som oss skall nog inte boka bord trots allt! Ungefär 45 minuter sena, men jag försöker intala mig att vi är fina och fint folk kommer trots allt sent! Skämt åsido.
 
Middagen blev njutbar... Med underbart sällskap, mina favvosar; Emma, Ida och Filippa! En klassiker på Alfie är plankstek - så självklart blev det en sådan (och lite vin förstås)... Sedan gick vi vidare till nästa restaurang (man måste ju skifta lite) för ett annat glas vin innan klubben. Kan påpeka att Glada Ankan skiljde sig lite ifrån de andra krogarna här, MEN det var helt klart en väldigt rolig kväll ändå! Och man skall alltid testa nya saker här i livet!
Jag och min älskade väninna <3
Jag och en av mina favoriter, Ida <3
A lot of love <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0