Veckan som gått

Hej kära vänner! Lite uppdatering här på sistone - vilket beror på att jag varit en alldeles för upptagen liten kvinna för att hinna med helt enkelt. Jag har som vanligt jobbat mycket, haft utvecklingsamtal, prov och muntliga framföranden i skolan samt lite inlämningar på det förstås. Skolan är allt annat än lungt just nu! Att 3an går fort kan jag instämma om - men att det skulle vara ''chill'' är jag ytterst tveksam på.... Men åt andra sidan, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Som man säger. Förmodar att vår tur, den kommer också. 
 
Bortsett ifrån detta har jag förstås inte undvikit mina vardagliga rutiner. Såsom sisådär tre fikor per dag, espresso's mumsigaste take-away cappucino innan skolan, stäm med vänner i form utav shopping och tillsist lite vardagligt fördrivande runt karlstads gator och torg i hopp om att finna någon intressant att samtala med! En typisk lite pinsam fast sann - Emma syssla det, he-he. 
 
Här är lite bilder ifrån veckan! 
Veckan började som vanligt med en cappucino påväg till skolan. Vad skulle man göra utan denna magnifika dryck?! En stor cappucino, toppad med lite mocka - är min egna specialare. 
Självklart blev det några sleepovers hos Felicia under veckan! F var övertaggad på fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal (?) och jag var taggad över att delta i en fotbollskväll, för första gången i mitt liv! Vi åkte till Johanna och Amanda med pizza o förstås lite tjejsnack när fotbollen blev tråkig..
Påväg till skolan.
Och fika, det är ju en självklarhet - varje dag i veckan. Speciellt under vinterhalvåret. 
Kvällsmys med brorsan och lite godismutor därtill..
Invigde även Karlstads nya cafe, Mollys cafe. Jättegoda macarones och den underbara franska stilen, men annars inget speciellt. 
Fina Meja. 
Gårdagens look! 
Alltså det här! Jag har aldrig, någonsin, varit ett fan utav ikea - fruktansvärt stort och långtråkigt. Vem bryr sig om en stekspade för 39 spänn i mitt tycke? Miljön är enligt mig inte frestande. MEN, maten är ju fasen gudomlig. Att jag inte insett det tidigare, ha-ha! Tvingade in, mamma, farmor och Eric för att äta med mig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0