Myshelg

Igår invigde jag och Fia helgen med några glas vin på Casanova. Resulterade i en mycket trevlig kväll - med ack så mycket skratt och behövligt snack! Som i vanlig ordning med oss. Efteråt stack jag till jobbet för att beta av ett nattpass med härliga vänner!
 
Lördagen har till sin ära, spenderats hela dagen i sängen. Ok, jag har förflyttat mig till soffan några gånger i behov av variation.. Samt godissug som ledde till en cykeltur till Ica! Nu ligger jag återigen i soffan med ansiktsmask och kikar på tv-program vars namn jag ej minns. Senare är det dags att beta av ännu ett nattpass!
 
Min fina!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Kan inte du berätta lite om din resa till Kos. Vad var det bästa med Kos, vilka klubbar var bäs,t vilken strand var finast och vad måste man göra om man åker dit?
Kram

Svar: Hej! Självklart kan jag det. Kan göra ett litet mer detaljerat inlägg om resan:) Kram!
emma TORSTENSSON

2013-11-23 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0