LONDON BY CHRISTMAS

Visserligen är inte jag en utav de studenter som börjat få ''den efterlängtade avsluta-skolan-känslan'' ännu. En sak som däremot fått är definitivt resfeber... Allting jag kan tänka på är hur jag vill upptäcka världen, provsmaka olika rätter utomlands, träffa spännande människor och utforska olika kulturer. Jag har till och med börjat drömma drömmar om alla resor som väntar och som jag vill göra! Det är det här jag längtar efter!
 
Under jullovet har jag bestämt mig för att åka till London! Jag tycker att det verkar HELT fantastiskt. Jag älskar dialekten, människorna - ok, har inte träffat någon britt.... Men, så jag tänker mig dem - älskar jag dem! Shoppingen förstås och kulturen verkar helt magnifik. Att det är Europas största huvudsak säger ju något!
 
Vad säger ni mina vänner???
 
'
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jojjsan

Wihiioo jag är på!!

2013-11-14 @ 09:15:39
URL: http://jois.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0