TERANI COUTURE

Vissa designers lyckas sannerligen skapa något alldeles perfekt. Då menar jag det, trots att det kan anses ''inte finnas något perfekt'' här i världen - kan ni då förstå, hur nära perfektion dessa skapelser är? Jag blir minst sagt berörd hur vissa människor kan skapa något så ofattbart unikt.
 
Denna helt otroliga fest/aftonklänning fann jag på blocket. Den kommer ifrån märket Terani (som jag förövrigt inte hört om förut) - men, som jag också fastnade för på direkten! Kunde förstås inte motstå att kika in på deras hemsida, några av deras klänningar är så fina, eleganta och fantastiska på alla dess sätt - men några, tycks även vara lite väl detaljfyllda för min smak, inte helt lyckade. Vilket jag också tycker är ett bevis på äkta design från alla håll och kanter, designers skall våga. För att kunna lyckas måste man också misslyckas.
 
Det här är konst.
 
 
 Festklänningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0