LIVET E' EN FEST

Åhååå vad livet rullar på bra nu! Visserligen har vi haft jäkligt, jäkligt och ytterligare jäkligt, mycket i skolan nu - men jag har faktiskt legat i och fixat de sista proven och inlämningarna med bra betyg ändå. Känns skönt. Dessutom är det ett prov som jag ligger efter med (vilket jag skäms lite över) - fast efter att ha sådana bra & förstående lärare blir jag genast så lättad. Det systemet tycker jag om i Sverige, om man vill så kan läraren faktiskt bli en vän och inte en boss. Det är mycket mer respekt enligt mig, än i vissa länder då lärare skall bete sig som en diktatoriskledare. Come on, liksom....
 
Nåja! Idag gjorde jag ett engelska-framförande som gick jättebra! I min blogg finns det inget som liknar jantelagen som ni nog märker, jag kommer aldrig sluta vara stolt över det jag gör bra, lika bra att förmedla det på direkten! Annars har jag tagit en solklar fika med Johanna (trogna fikakompanjoner som vi är), tränat - notera svettigt och solat med Felicia. Jag fick faktiskt väldigt bra färg den här gången, perfekt med lite bränna tills helgen!
 
Och nu är jag förstås en trogen tittare till Revenge. Enda och bästa serien jag vet! På tal om det, är det bara jag som blir rastlös när jag ser på tv och film? Även om jag tycker programmet är bra - kan jag inte låta bli att sluta koncentrera mig och börja fokusera på något annat, ha-ha.. I-landsproblem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0