ONSDAG

Lillördag idag och jag skippade min vardagliga ''unna mig själv dag''.. I ärlighetens namn glömde jag bort den, jag förstår inte hur jag kunnat glömma bort att köpa något fint, ta en extra god fika eller pedikyr (som jag bestämt mig för att börja med!)?!! Har ni någonsin glömt bort något sådant?! Nåja. Ett prov är i alla fall avklarat, som förövrigt gick galant! Blev så irriterad när inte allt material som jag pluggat in kom med på provet - så jag gjorde mitt eget lilla extraprov och skrev precis allt jag kunde inom FN. Nu har jag överlämnat den informationen på pappret och min hjärna har bestämt sig för att glömma bort den kunskapen inom snar framtid.. Hehe.
 
Helgen kommer dessutom bli helt kanon! Jag ser fram emot den som vanligt. Livet är så underbart förtillfället. På fredag skall vi fira världens bästa Johanna (ha-ha hela mitt liv går åt födelsedagar) & det vankas självklart en utekväll på det. På lördag vankas jobb och ännu en utekväll och på Söndag enbart jobb. Men som man säger, eller som jag säger, man kan aldrig få för mycket pengar! Ioförsig har jag långt ifrån för mycket pengar, ha-ha.
 
Nu tänkte jag öva in ett framförande som jag har på Engelskan imorgon. Sedan sätta på någon bra film! Ha det bäst fina människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0