TISDAG

God morgon! Är ledig ifrån skolan idag, vilket är hur skönt som helst. Nu i slutet är det inte så mycket kvar på lektionerna, mestadels prov och framföringar.. Men det är också snart över! Tänkte öva lite på en Engelska framföring som jag har imorgon - Är det bara jag som tycker att det är superkul att redovisa?! Det är alltid kul att få uppmärksamhet + att man (åtminstone jag) blir alltid lite smånervös, vilket jag älskar att bli! Jag tycker att det är spännande.
 
Ooooooch vädret levererar! Skall plugga, njuta i solen och sedan åka in till stan för ett projektarbete. Ikväll vankas boxning på sats med Elisabetha! Skall bli riktigt roligt. Länge sedan jag tränade det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0