Morgonjobb på Mcdonalds

Jag och Carro är ensamma med företaget denna måndag, då de andra är i London. Hur som helst, vi bestämde oss för att överleva denna måndag måste vi ha kaffe och det ÄR mycket! Redan inne på min andra smarriga cappuccino nu med lite frukost därtill förstås. Bortsett ifrån att snacka om mat - så är jag färdig med min del på årsredovisningen och det är väldigt skönt kan jag säga er! Äntligen, ännu en sak ur vägen!
 
Idag blir det plugg för fulla muggar, har tre prov fram tills Onsdag att göra, med tanke på att dessa prov är väldigt avgörande för mina slutbetyg så gäller det att ligga i! Annars, har min måndag startat alldeles suveränt. Jag har mycket i skolan och det suger som attan.... Men åt andra sidan känner jag mig oövervinnlig! I can handle this!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0