Lillebrors konfirmation!

Idag hade Eric konfirmation. Personligen anser inte jag att ''konfirmera sig'' är någon stor sak alls. Tänkte faktiskt åka och jobba istället, men det fick jag ej för lilla mamma.. Då det tydligen var en viktigt sak! Där har vi nog lite delade åsikter, men maten var smarrig i alla fall och man får ju en hel del presenter! Nästan så att jag är sugen på att bli en liten eftersläntare inom konfirmation ändå, ha-ha.
 
Hur som helst, det har varit en supertrevlig dag med släkt och vänner. Det är inte varje dag jag träffar min släkt - så det var verkligen trevligt. Dessutom hade vi sådan tur med vädret också, vi satt ute, åt och njöt precis hela tiden.
 
Nu är jag så otroligt trött efter tvådagars med totalt 3 firanden på 3 dagar. Tänkte plugga men det får vänta tills imorgon, har ännu en fullbokad vecka med massor utav plugg - och förstås massor utav roliga helgsplaner, som i vanlig ordning!
Grillbuffee
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0