OUTFIT OF THE EVENING

Det här hade jag på mig hos Nicole. Det blev en grå sidenklänning ifrån min favoritbutik här i stan, Vivendi! Så synd att den skall stänga igen.. De säljer så fina och klassiska kläder, precis som jag älskar. Förövrigt älskar jag att man äntligen kan ta vara på sina kära ben! Jag älskar att bära klänning och visa ben, självklart barbent. Härligt, bekvämt och kvinnligt i ett. Vad mer kan man begära?
 
Just ja, måste tillägga att jag har börjat att älska något som jag förut har hatat! Åtminstone haft komplex för förut: att bära armlösa klänningar/toppar! Har alltid tyckt att man får så tjocka och fula armar i de kläderna. Nu har jag däremot ändrat mig helt.. Jag tycker att sådana plagg framhäver sin muskulatur, och det är verkligen något värt att framhäva!
 
Haha kom på en till sak nu när jag skrivit färdigt.. Hur många gånger har jag använt ordet: älskar i denna text egentligen? Måste nog säga att jag är en kärleksfull person trotsallt!
 
Klänning/Haust, Klackskor/Åhlens, Skärp/Sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0