Hurtig torsdag!

Har precis suttit och skrivit ett helt (långt som vanligt) inlägg och då börjar förstås datorjäkeln krångla, förstår inte hur man inte kan tycka om sin ägarinna?! Min dator tycker då inte om mig - skall alltid bråka.
 
Idag hann jag i alla fall med ett trippelpass på sats, otroligt skönt! I slutet var jag såååå död att jag faktiskt trodde att jag skulle dö, men here I am & jag överlevde tydligen, som tur är!
 
Sedan blev det förstås en fika - trots min ensamhet, en äkta fikanarkoman sviker aldrig ett cafe! He-he. Dessutom hade dem så intressanta tidningar där inne, mode i absolut ALL ära, men denna gången hajade jag faktiskt till på businessavdelningen. Något som jag blev irriterad på däremot var (feminist emma i farten) att det var bara män på ALLA tidningars omslag?! Som att det inte skulle finnas några affärskvinnor här i världen?! Snälla lilla tidning... Bortsett ifrån trista framsidor var innehållet så himla intressant och inspirerande. Det är otroligt vad vissa människor har åstadkommit här i världen! Ett citat som jag föll för var ''enda gången jag mår dåligt är när jag inte jobbar'' - and that's what I am talking about! Det gäller att hitta sin passion i livet, sin livsuppgift, livet är alldeles för kort för att bara ''ha'' ett jobb - som man går till, går hem, men inte har någon större känsla till. Livet är alldeles för kort för att vara alldagligt - så är det bara! Och jag är helt säker på att vi alla har någon stor passion i livet, det gäller bara att ta chansen när den kommer.
 
Nu har jag precis haft lite spatid med mig själv. Rotade fram en bodylotion (förstår inte hur jag kunnat glömma denna) för den är helt gudomlig. Fick den av världens generösaste Sara! Förövrigt är jag lite nervös inför hennes studentpresent.. Hur skall jag kunna höja ribban nu då?! Vad skall man köpa, vad skall man köpa.. Men jag tror jag har en liten ide i alla fall. Alltid något!
Haha är det bara jag som fick tänka en evighet tills jag förstod denna reklam?! Varför vill dem att man skall bli gammal?? Tränar man inte för att få en yngre kropp?? Ahhaaa!!! De menar att man skall leva länge...
Mmmm
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0