Some beauty stuffs

Godkväll raringar! Lill-lördag idag och då måste man unna sig själv lite. Hade det vart sommarlov hade det var en obligatorisk festkväll (hehe) men nu är det inte det ännu - och då är det en ego-dag som gäller på mitt schema!
 
Efter skolan åkte jag och fixade naglarna, tjejen som gjorde det var totalt grym. Hon gjorde mina naglar helt perfekta!! Så perfekta som ett par händer kan bli, rättaresagt. Svängde även förbi apoteket och köpte en skönhetsprodukt från Loreal (tror jag det var) som tar bort orenheter + pormaskar från huden, jag tittade mig förut i spegeln och min hy var inte i toppskick nämligen.. Denna produkt har jag testat tidigare och den är också helt underbar. Den gör underverk för huden utan att överdriva, billig är den också. Så nu ligger jag här i soffan och slappar med len hy och nyrakade ben, nyfixade naglar och en nöjd kropp. Feels so good! Man skall aldrig glömma bort sig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0