Pluggar!

Godmorgon alla solstrålar där ute! Gick upp vid 06:00 imorse för att börja plugga. Känns ganska duktigt med tanke på att jag faktiskt har sovmorgon idag... Åt andra sidan är jag en natt sen med en artikel (har mig själv att skylla..), som jag måste slutföra nu. Det är ioförsig inget problem, har äntligen hittat ett ämne som jag egentligen verkligen vill framföra - därför skall jag nog lägga ut den här sedan. Hehe!
 
Annars då? Har ett prov och två inlämningar att bli färdig med idag. Skall bli så skönt att ha det urvägen sedan! För fy vilken jäkla energi oinlämnade uppgifter tar! I alla fall från mig som människa. Ikväll skall jag träna och jag är lite sugen på ett trippelpass, grit, cykelpuls och boxning.. Alla roliga pass tycks vara idag ju, lika bra att passa på!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0