SAY HELLO HAPPINESS

 
Godkväll mina raringar!! Den här dagen har vart så JÄKLA bra. Pluggat från klockan 06-17 och jag kan säga att det har vart bland de jobbigare dagarna i mina liv. Konstant plugg!! Fyfasen! Men efter fem inlämningar inskickade känns det helt plötsligt som att jag ligger ganska bra till. Har en redovisning imorgon, np på torsdag, np och svenska prov på fredag. Sedan är det mesta så gott som över och det skall bli otroligt underbart!
 
Och annars har jag som vanligt bara roligheter som väntas.. Håller på att planera in en sommarfest med några vänner, tror det kommer bli riktigt lyckat! Inspirationen till denna fest grundades förstås ifrån Anna och Julles primaballerina party. Imorgon skall jag göra ''nytta'' såsom jag säger, fika, träna, sola och även fixa naglarna (fy verkligen på tiden). Haha, jag och felicia drog en paralell mellan mig och henne förut.. Skillnaden mellan mig och Felicia är att när jag tycker jag har vart duktig har jag enbart utfört nöjen: fika, gå på stan, stämma av med vänner, sola, fixa naglarna och funnit något nytt fynd på stan. Felicia har pluggat! Jag är nog en riktig livsnjutare trots allt;)
 
Jag och fina Alicia på Bellas birthday i vintras! Rolig kväll var det:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0