FIKOR, PERSONALFEST & FÖDELSEDAGSFEST

Hej mina vänner & ovänner! Den här helgen har knappt börjat (men den är redan perfekt).. Och jag vill verkligen inte att den skall ta slut! Haha. Då förstår ni nog hur många roliga planer jag har på schemat.. As usual. Fullt upp med att leva - så att säga. Igår morse (måste skryta lite nu igen hehe) tog jag 06:00 bussen in till stan för ett cykelpuls pass och att cykla in fredagen! Det var otroligt skönt att börja helgen på ett hurtigt sätt, som inte hör till vanligheterna för min del åtminstone.
 
Dagen till ära resulterade i ungefär fyra olika fikor på stan med underbaringar till vänner! Som ni vet älskar jag att fika och det är en vardagslyx för mig som jag gör varje dag - Och ibland flera gånger per dag! Men det försöker jag skära ner på lite, haha. Sedan åkte jag till Löfbergs lila med Amilia och Jennifer för en lyckad personalfest, det blev måååånga drinkar & eftersom det var fredag kan drinkarna aldrig bli för många! God mat, härligt sällskap och lekar. Ett perfekt avslut på en rolig jobbsäsong som jag håller kärt om mitt lilla hjärta! Jag måste säga att jag blir så nöjd ibland över mig själv, i alla fall när jag tänker på jobbfronten. Jag har haft flera jobb och jobbat mycket mer än vad de flesta i min ålder har gjort. När jag vill ligga i solen eller bara dega i soffan hela dagen har jag istället åkt och jobbat. Alla mina jobb har jag fixat på egenhand, genom att alltid tro på mig själv och skita fullständigt i vad folk tycker och tänker. På tal om det, jag förstår inte människor som låter sig bry sig om vad andra säger och tycker? Jag menar - om jag skulle göra det skulle jag bli helt knäckt och förmodligen aldrig komma någonstans. Man måste lära sig att alla människor är faktiskt inte snälla (finns såklart gott och ont i alla, men alla kanske inte vill dig väl!).
 
Och tillsist, vid 11 åkte jag in mot stan för att FIRA min nyblivna 18 åring! Till världens bästa ålder och världens bästa tjej! Det blev återigen mycket skratt, snack, dans och ja många drinkar & Champagne som födelsedagsungdomen Olivia fixat. Med andra ord, det kunde inte ha blivit en bättre fredag.
 
Ok, det här måste var en utav de gräsligare bilderna jag sett haha.. Men åt andra sidan beskriver det mig perfekt. Här är då jag i mitt absoluta ESS med en kaffe i handen och lite skratt på lager!!
Personalfest på LLA. Fina vänner!
Råkade missta färjestads buffee lite..... Var PROPPmätt efter att ens kolla på tallriken haha
 
Och slutligen en bild på världens finaste och bästa Olivia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

älskade finaste bästa Emma! Väääärldens bästa vän <3

2013-05-18 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0