I FEEL SO GRATEFUL TODAY

Hello sunshines!! Hur bra mår man inte idag egentligen?! Det är otroligt hur påverkad (åtminstone mitt) humör blir utav vädret. En sak som är säker, ett varmt land för mig är ett måste i den kommande framtiden! Nu när det närmar sig slutet i sommaren resulterar det i fler och fler och längre & längre håltimmar.. Vilket jag ser till att dra nytta utav! Idag hade vi nästan 4 h håltimme vilket var så himla härligt. Jag stämde av lite tjejsnack med Carro till en kaffe på en härlig uteservering, trallade runt på stan, körde ett brutalt j*kla bra pass på sats och tillsist åkte & solade! Okej, ni kan försöka förtränga att jag åker till solariumet när vädret ute levererar, hehe.. Men jag är trots allt väldigt bizzzzy till helgen och vill känna mig brun & fräsch så snabbt som möjligt!
 
Förövrigt har jag spanat in världens läckraste solglasögon... Och jag är så, så och ytterligare SÅ sugen på att införskaffa dem. Man betalar verkligen för stilen, de är så stilrena men ändå unika, färgen är en mild beige och passar till allt, när jag testade dem tänkte jag på mig själv som Julia Roberts i Pretty Women när hon träffat Edward. En lyxbrud i lyxförpackning!! 4000 papp gick dem på, och de är faktiskt värda vartenda öre. Ibland måste man betala för stil!
 
Sitter på samhällslektionen nu, hur som helst och skall strax sluta. Blir nog ytterligare en njutbar kaffe på stan och ett ytterligare svettigt pass på sats! När man väl är igång är det lika bra att köra på enligt mig! Har anmält mig till kettlebells och det är perfekt - skall bränna så många kalorier som mycket tills imorgon. En snabbdiet inför helgen så att säga! Mycket kaffe, lite mat och mycket träning! Jag vet att jag inte lät hälsosam nu, men vem bryr sig!
 
  16/5
Lånade en bild från Carro! PS. Jag bara måste tipsa om Waynes kaffe, det är helt gudomligt. Alltså det svarta kaffet! Kaffe brukar för det mesta bli väldigt beskt efter dess smak som ni säkert vet? Det här är nästan lite sött efter själva kaffesmaken.. Ahhh... Dålig på att beskriva, men alla kaffefantaster som inte testat: GÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0