Kommer inte solen till Emma får Emma gå till solen

.. Och det är precis vad jag skall göra nu, sticka iväg till solariumet för att bättra på brännan lite! Det är man faktiskt värd när vädret aldrig tillåter mig/oss att sola här. Det är aldrig tillräckligt varmt! Och när det väl är varmt? Jo men då skall det komma en jäkla vindpust att blåsa bort all värme, men jag förmodar att man inte kan få allt här i livet.
 
För övrigt idag har jag bara softat. När jag klev av bussen förut, tror ni inte att jag glömmer datorn i bussen?! Klumpeduns som man är och panik som jag fick, ringde jag ungefär 1000 samtal till värmlandstrafik och efter en ursvettig kropp (var tvungen att springa till busstationen) fick jag äntligen min lilla hyresdator tillbaka, och den lilla hyresdatorn fick sin *trygga* ägare i famnen. He he. Ringde även lite smådeppig och pratade med Felicia förut, och det är helt otroligt hur man kan stiga från botten till toppen genom en fin väns behövliga ord och tankar. Alla behöver bra vänner, som får oss att inse hur bra och unika vi är på vårt egna sätt. Som får oss alla att känna sig lite speciella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0