Biblioteket @ håltimme

Hallojsan! Sitter i biblioteket med Meyav & Oscar, vi försöker att dra lite nytta utav de kommande 3 timmars håltimmarna. För mina vänner verkar detta vara en vana... Men inte för mig, som rymmer in till stan på minsta lilla rast för en fika, ha-ha. Nu var jag i alla fall duktig och stannade i skolan! När man tror att det skall lugna ner sig i skolan kommer det genast mer plugg att bocka utav, nu sitter jag och skriver på en psykologi-inlämning, som ioförsig är väldigt intressant. Psykologi är ett sådant intressant ämne! Jag är faktiskt sugen på att välja en extrakurs i 3an (utöver individuella) och läsa en fördjupning. Nåja.. Den här uppgiften handlar om olika ''psykiska sjukdomar'' och jag har valt att skriva om ätstörning. Återigen ett väldigt intressant ämne (ha-ha tror att jag missbrukar ordet intressant snart..) att skriva om! Det är så många som är drabbade utav denna sjukdom - men så få som erkänner det. Det är en livshotande sjukdom som är värd att framföra i mitt tycke, och få mer kunskap inom.
 
Nog om skola och dess plugg. Tänkte åka ner till stan för en kaffe (japp i min ensamhet, blir så när min fikakompanjon dissar.. johanna kan ta åt sig he-he). Tur att man är kompis med sig själv! Sedan skall jag kika lite på en present till världens bästa Olivia som fyller 18 BAST idag. Lite svårt att hitta då hon enbart förtjänar det bästa. Grattis igen min älskade!
Finaste raraste bästa Olivia!

Kommentarer
Postat av: olivia

Tack världens bästa finaste Emma!!! Du förtjänar det allra bästa my love <3 <3 <3!

2013-05-15 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0