ÄNNU EN MÅNDAG

Ännu en måndag passerad som har inneburit ca. 100 koppar kaffe för överlevnad. Måndagar & söndagar måste ha någon form utav förbannelse.. All ångest lyckas hamna på dessa dagar! 
 
Tänkte plugga lite men självklart blev det inte så, istället har jag fördrivit tiden med bad, film och lite powernaps hipp som happ. Det får bli stressplugg imorgon - som i vanlig ordning för mig. Helgen är även fullspäckad som i vanlig ordning (så det skall vara!), fredagen skall inledas med personalfest på LLA för att sedan övergå till 18 årsfirande för  Olivia! På lördag skall jag på ännu ett födelsedagskalas för Anna, Julia, Frida och Annas tvillingsyster. I vilket som är jag superladdad! Desto mer firanden desto bättre! 
 
Nu skall jag fördriva lite tid med Felicia i telen. 
Love/Emma
 

Kommentarer
Postat av: hannahlang.blogg.se

hon heter ellen! det är annas tvillingsyster.

Svar: Jahaa!! Haha :D
emma TORSTENSSON

2013-05-13 @ 21:37:32
URL: http://hannahlang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0