EN FREDAG SOM BLEV NATT

 
Halloj alla kära! Ursäktar mig själv för lite dålig uppdatering - men så blir det, när man har fullt upp med att leva! Blev ett spontan-jobbpass ända borta vid Töcksfors och Norksa gränsen idag. Och jag måste bara säga, herregud så roligt arbetspass! Bara massor utav norskar och nästan inga torra småtråkiga svenskar alls, norskar är ju mycket gla'are.. Bara jag hör deras lilla röst börjar jag nästan skratta (hehe) - och norskarna verkar bara tycka att jag är desto trevligare! Så denna dag har rullat på fin fint och passet på jobbet gick alldeles utmärkt. Dessutom träffade jag massor utav nya arbetskompisar som var hur trevliga som helst. Sånt skall man ta vara på!
 
Kvällen till ära spenderas hos kära klasskompisen Kristin som bastar 18 inatt! Det blev fiesta för hela slanten & som förstås innebar en hel del skratt - än en gång, sådant kan man aldrig få för mycket utav. Nu är jag hemma i min alldeles för sköna säng och saknar mina små älsklingar.. Funderar på att väcka mina luffsar men det vore kanske lite väl elakt, ha-ha.
 
Imorgon skall mamma och pappa ha fest här hemma och när pappa styr fest blir det ALDRIG lite vänner här på 34an. Så jag är nästan lite sugen på att spendera kvällen hemma med en hög fulla gamlingar imorgon! Eller om det är fint väder & uteserving förstås. Förövrigt saknar jag filippa!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0