Lediga härliga dagar

Gah... Vad jag är trött! Jobbat både idag och igår på McDonalds och av någon anledning har jag blivit oerhört trött på jobbet - mer ä vad jag brukar bli. Det är alltid mycket folk men dessa dagar har jag blivit både genomsvettig (fräsch jag är som berättar detta haha) och känt mig lite svimfärdig. Konstigt!
 
Nu är jag i alla fall hemma och slappar i soffan. Inte vart så uppdaterad här de sista dagarna men haft så fullt upp, har avklarat två nationellaprov i Spanska, tagit fikor och picknickat. Pluggat, pluggat, pluggat och även jobbat. Nu på kvällskvisten hängde jag med bästis som jag inte träffat på en evighet.
 
Hoppas ni haft det fint och njuter utav de lediga dagarna. Tack & lov för religioner och dess heliga dagar ibland alltså, hehe.
Invigde klänning och bara ben häromdagen. Som den kaffenarkoman man är kunde jag inte bestämma mig - resulterade i flera kaffedrinkar haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0