Uppe med tuppen & en ny craving på köpet

Imorse gick jag upp halv sex för att plugga på ett grammatik-prov i Svenska (som vanligt i sista minuten) började imorse och har det i eftermiddag. Som man säger - vill man så kan man! Och eftersom jag vill att det skall gå utmärkt borde det också göra det, hehe. Annars då? Det är superfint väder ute idag och jag vill verkligen uttnytja varenda liten minut i solen. Igår hade jag en toppendag med flera fikor med vänner och som faktiskt (tro det eller ej) avrundades med träning! Händer inte allt för ofta i mitt lata liv, haha.
 
Idag har jag tänkt att ha en riktig emma-dag som i vanlig ordning på vardagarna. Vilket inkluderar fikor, solning och en lite mer udda händelse: träning! Skall på bodyjam ikväll. För att byta ämne har jag hittat en ny läckerbit LV monogram familjen. Louis Vuitton har släppt en fräsch ny färg. Jag tycker att alla väskorna är fina - men det är alltid lite kul med en unikare variant. Vad tycker ni?
And here it is! Älskar att mönstrena är guldiga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0