Snart är det helg igen

 
Numera känns livet faktiskt lite som en fest! Det mesta flyter på bra helt enkelt. Har Summerburst om knappt en månad, shoppingturer till både Göteborg & Stockholm inplanerat (självklart Schuterman-rean!) & såklart en resa till Grekland med mina kära vänner! Just nu känns sommaren ljus.
 
Nog om det! Sitter i skolan och det enda jag vill är att sätta mig på en uteservering med en smarrig latte & pratsam vän. Så självklart är det precis vad jag skall göra! Skall bjuda Fia och mig på en härlig fika i solen. :-)
 
Sedan måste jag tyvärr hem & plugga - men allting kan inte vara kul här i världen! Citerat min trogna väninna felicia, även om jag tycker det..... ;)
 
Charmiga bilder på mig och mitt supergang!! Hur väl beskriver inte detta vår kärlek?! Life is fun, life is fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0