TOPPENFREDAG

 
Hej allesammans! Hur är det med er? Med mig är det toppen. Trots att jag igår fick hem en räkning på si sådär 4 tusen för en förstörd skoldator, eller ja, hade lämnat in den på lagning och tydligen kostade lagningen så mycket. Som ni vet är jag en väldigt oteknisk person och de sakerna jag inte visar något intresse för brukar jag inte heller vara så försiktig med, så det här var väl min läxa med andra ord - var rädd om saker som ej är dina! Nåja, det finns värre saker som händer och även bättre - till att börja med min kväll igår!
 
Följde med Johanna hem ifrån skolan, vi gick och solade och fixade oss iordning tillsammans, och jag börjar faktiskt få lite bränna nu! Riktigt skönt, man ser så mycket fräschare ut. Sedan mötte vi upp tjejerna på ica och handlade lite mat inför kvällen, vi fixade iordning en riktigt smarrig buffe återigen hos Sara (som numera har en liten ungdomslya haha)! Minglade där med kära vänner hela kvällen och slutligen åkte vi in till stan på en väldigt lyckad fest! För EN gångs skull spelades det många klasssikers och jag kunde dra lite nytta utav min falska sångröst!
 
Nepp, nu skall jag bege mig ut på en morgonprommis och förbränna lite kalorier från gårdagens intag *peppar mig själv* haha! Och förstås! Leva!! Man vet aldrig när livet slutar.
 
 
 
Dagen påbörjades självklart med en fika! Som de stammisar vi är hehe :-)
På tal om en bild på mig och Sandra! I 3an skall jag byta till hennes klass (alltså den andra sam-mediaklassen). Längtar sååå mycket! För mig skall man inte trivas i sin klass - man skall STORMtrivas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0