The perfect jeans

Imorse fick jag något mystiskt litet ryck - brukar få det när jag har tråkigt, haha! Och jag vaknar alltid tidigt efter att jag har varit ute. Somnade liksom 04:00 idag och gick upp 07:00?! Ingen sömn alls ju! Men men, jag är pigg & allert & det är det som räknas! Nu till poängen.. Mitt uppe i mitt mystiska lilla ryck fann jag dessa urgammla jeans! Köpte dem för kanske 4 år sedan? Och det var inte lätt att få på sig dem skall jag säga er! Ansträngde mig som fasen rättare sagt.
 
Men.... Nu är de på & dem sitter som smäck! Riktigt tight för att vara ärlig. Det enda mamma sade när hon såg mig var: ''det där såg allt trångt ut det''  - men som sagt, trångt men snyggt! Undra hur länge jag överlever i dessa tills knappen spricker?! Är inte det lite konstigt egentligen, jeans sitter alltid som bäst när de är som trångast - med andra ord, när man nästan dör i dem! Ikväll skall jag i alla fall bära dessa! Om de så skall spricka eller ej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0