TORSDAG

Tjena snyggingar! Vilken underbar dag!! Är på prima ballerina humör idag. Började dagen med NP i Engelska och det kändes bra, bara jag som tycker att nationella är lite spännande? Haha! Läraren skriker ut minuterna som en jäkla marinsoldat. Alla har vi vårt eget bossiga sätt! Det trista med mig och prov är att jag råkar alltid tycka att det känns bra - även om det inte alltid är det. Men, jag håller tummarna trots allt!
 
Efteråt firade jag med en vardaglig fika på stan med Johanna & Meya. Alltid, alltid, alltid trevligt! Och sedan hämtade pappa upp mig för att åka till gammelfarfars begravning - sorgligt, men jag är helt säker på att det finns något där uppe i det blå. För mig finns det inget slut.
 
Och nu är jag återigen hemma! Tänkte sticka ut på en prommis med vovvarna, förhoppningsvis får jag med mig en liten kompanjon vid namn Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0