Nu är sommaren här...

Nu är sommaren här... Dock inte vädret... Men det kommer väl snart! Jag har i vilket som gjort upp ett löfte till mig själv - Hädanefter är det enbart sommarkläder som gäller, jag kommer strejka kylan om det så skall vara det dummaste jag gör! Ioförsig har jag gjort mycket dumt, hehe.
 
Igårkväll blev det en riktig toppenkväll! Åt god mat och minglade med vänner, ända tills vi bestämde oss för att åka till stan. Vi stack till Nöjes där Ansiktet uppträdde, inte riktigt min smak alls faktiskt - Och som vanligt på Nöjes: jäkligt lite uppträdande! Inte direkt valuta för den artisten inte. Men men! Natten avslutades i alla fall väldigt bra. Imorse tog jag bussen hem pigg och glad, utan minsta lilla skymt utav en bakfylla (ibland har man tur)!
 
Idag har jag bara slappat precis HELA dagen lång. Otroligt efterlängtat! Idag unnade jag mig även massor utav gott. Godis, grillat och efterätt. Mums.. Har haft en riktigt mysdag. Och för att inte låta alltför slapp var jag faktiskt ute på en långpromenix med vovvarna förut, så med andra ord; inte allt för slapp ändå.
 
Hoppas ni också haft en underbar invigning på sommaren! Jag hade det helt, helt toppen!
Alla underbara vänner
Haha min lilla älskling förut!! Han kommer alltid när jag ligger ner. Tror han känner sig lite mäktig??
Vi grillade här hemma förut. Ett matvrak som mig öser alltid på tallriken
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0