NYTTIGA tag!

Tjabba, tjena hallå! Vaknade till strålande sol *host* imorse, våren kunde inte komma vid ett mer passande tillfälle. Hur som helst, tänkte precis berätta vad taggad jag är inför en nyttig vecka! Jag skall alldeles strax bege mig ut på en springrunda och efter en alldeles för soft period har ett jobbigt sötsug kommit tillbaka, vilket jag har bestämt mig för att bli av med, genast!
 
Sedan skall jag även till banken och öppna ett nytt sparkonto! Nu är det fasen dags att ta tummen ur & börja spara! Jag skämmer bort mig själv alldeles för mycket med småskit, ödslar ca 150 kr dagligen (!!) på fika, godis, mat, taxi om inte mer. Vilket är väldigt mycket pengar som går förlorade egentligen. Jag älskar att jobba och tjäna mitt eget, och det vore roligare att få behålla och se småsummor växa istället för tvärtom.
 
Nix, nu är det dags för en springtur i det tjusiga vädret! Wish me luck, har en känsla av att det kommer bli liiteee väl jobbigt. Men sånt är livet i guess! Hoppas på en myskväll med bästa jenfa ikväll också:) förövrigt saknar jag bästis trots det var någon dag sedan jag träffade henne.... Olivai!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Saknar dig med älskling... Men snart är vi återförenade igen! :*<3 älskar dig.

2013-03-31 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0