Krasslig på Påskafton

Först måste jag såklart börja med att säga; glad påsk, på er där ute! Jag själv är lite småkrasslig dagen till ära, jag hade tänkt ha förfest ikväll men känner att jag är alldeles för trött för det idag. Vila är viktigt för oss människor!
 
Vilket jag har haft alldeles för lite på sistone. Jobbat, festat & gått i skola flera dagar i streck nu, så nu är jag trött. Det jag är sugen på idag är en rejäl myskväll med mycket mat & godis, filmer och en väldigt varm filt! Lovet är väldigt oplanerat för tillfället (inte helt fel) ---> men en sak som är säker är att det skall jobbas mycket! Vill ha så mycket pengar som är möjligt för en student!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0