Måndag

Vad skönt med en avklarad måndag! Och den har varit alldeles toppen. Vädret har varit fint idag + att jag umgåtts med bästis (powerwalkat och vart hurtig to be honestly), som jag inte sett på allt för länge! Vi hade som vanligt mycket intressant att ta itu med. Det var även våffeldagen idag och jag självklart lyckas vi vara den familjen som inte äger något jäkla våffeljärn. MEN! Vi tog våra rumpor och begav oss iväg för att köpa ett, och wow så smaskiga våra våfflor blev sedan! Gjorda av kärlek så att säga!
 
Just det, tog även en fika med saknade och underbaraste Hawwe!
 
Nu skall jag somna till en film, väntas en dag imorgon + 2 till och äntligen LOV! Nu gäller det att köra hårt som fasiken tills dess. Sweet dreams alla söta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0