Mot härligare tider!

Dem flesta förstår nog vad jag menar nu, ruset i skolan innan påsk är verkligen f ö r j ä v l i g t. Helsikke vad mycket det finns att göra och vad alldeles för lite tid & motivation det finns till det! När man är som tröttast har man som mest. Lite typiskt, men det är så det är!
 
I alla fall har jag hunnit med en hel del bra saker inom den trista pluggfronten denna vecka. Bockat av ett prov, läxförhör och nästan en muntlig redovisning i engelska, jag hann tyvärr inte redovisa då brandlarmet var tvunget att gå precis då.. Haha!
 
Nu laddar jag upp för en filmkväll och en lång SÖMN (slutade jobbet lite väl sent igår och kom hem liiiiiite väl sent) och såklart helgens 3 födelsedagsfiranden samt 3 jobbpass! Har en toppenhelg framför mig, hoppas ni har det likaså kära medborgare:) Puss & kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0