Chanel's senaste doft

''A women without parfume is a women without a future'' citerat Coco Chanel själv. Chanels senaste parfym, Noir. Parfymen är inspirerad utav en plats som Chanel själv väldigt gärna besökte, nämligen Venice. Den doftar intensivt, spännande, med inslag av bergamot, grapefruit & vanilj, enligt mig alldeles alldeles underbar.
 
Jag är trött på parfymer som doftar som självaste Chokladfabriken eller som att man hällt en hel sockerpåse över huvudet. Det finns ju faktiskt risk för att man bli uppäten... Och det vore väl lite synd! Precis som kläder tycker jag att parfym avgör sättet man blir bedömd på. Kläder och parfym hjälper mig att uttrycka personlighet, vilja och humör.
 
Chanel Noir, doftar som en kvinna med vilja som vet sitt värde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0