Ingen måndagsångest här inte!

Ni vet känlsan när man går upp på en måndag? Den känlsan som tynger ner hela kroppen och skriker ''DU ÄR SJUK, TA SOVMORGON OCH VILA UPP DIG'' fast egentligen vet man ju förstås, att det är sin onda lilla ande som talar! Hur som helst, idag slapp jag den känslan; min klass är nämligen lediga imorgon! Så himla skönt.
 
Just nu ligger jag och myser med min vovve i sängen till ''La vie en rose'' (en film om Edith Piaf's liv, intressant). Sedan tänkte jag antingen ta tag i lite plugg (eller skjuta upp det tills imorgon hehe) eller söka lite sommarjobb. Helgen är förressten redan planerad och det blir hela 3 födelsedagsmiddar + jobb att hinna med. Kan ni förstå vad mycket mat, alkohol och trötthet det kommer att innebära?! Men det är det värt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0