Söööndag!!

Halloj mina fina vänner! Lite dålig uppdatering här måste jag säga, men det blir så när man har fullt upp.. med att leva! I fredags var jag på middag hos Carl och Maria med Moa, Camilla och mamma. Vi åt jättegod mat som dem bjöd på och såååå fin efterätt! Haha, varför skall man alltid kommentera maten först? Vi hade förstås väldigt trevligt också, planerande nya planer och pratade lustiga minnen!
 
Igår (lördags) vankades det jobb all day all night.. nähdå hehe, bara dagen! Har börjat ''vikarera'' i foodcorner nu också på färjestad, jättekul och helt perfekt att testa och lära sig nytt. Ju mer färdigheter desto mer jobb! :-) När jag slutat åkte jag och Jennifer till Filippa och förade. Trevligt som alltid på mitt lilla favvohem på sundstas kvarter! Lite senare åkte vi till Linnea och hade en gaaaaleeen natt ute! Nu är jag hemma - sliten och förjävlig, med lite skrapsår huller om buller och förstås några blåmärken på det. Precis som en bra utekväll skall sluta!!
 
Och tillsist kära vänner.... Behöver erat råd!!! Och jajemen det handlar om pengar! Skall jag slå till på en Louis Vuitton weekendbag (keepall 45 för att vara exakt) eller ''spara'' min lön och köpa en burberry scarf osv osv istället? Vad tycks?? Weekendbagen kostar 8300 kr, smaskiga kronor så att säga!
 
Nu skall iallafall jag tralla mig iväg till ica för att inhandla lite söndagsmys. Felicia N, ser du det här så är det coco pops jag skall göra! Tack vare vår lyckade bakning har jag skapat ännu ett onyttigt sug. Nåja, det skall va' gott å leva som man säger!
 
Att få börja dagen genom att snosa på min vovve är nog det underbaraste sättes som finns. Love you bästis!
Middag hos denna stiliga herre!
Haha anledning till dess vovv-bilder är för strejken emot det! Såg att någon jäkla kille klagat på tjejer och deras kärlek till sina älskade små björnar? 1. Man kan inte förstå kärleken förrän man känner den!
SUPERfina Jennifer
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0